Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

---Ο ΦΙΛΟΣ---

Και ξάφνου μου 'ρθε η έμπνευση
εκεί, που 'τρωγα βάφλα,
σε ποιήμα πρωταγωνιστή
να κάνω έναν καράφλα.

Φίλο που γνώρισα εδώ
που μόλις τονε είδα,
η τόση η ασχήμια του
μου ήρθε κεραμίδα.



Είπα δε γίνεται αυτό
στο τόπο μου να ζεί!
Κεφάλι έχει άλιεν
και σώμα χιμπατζή.

Μετά τον ξανακοίταξα
δες πως τα φέρνει η μοίρα,
άνθρωπος ήταν τελικά
με μούρη καθετήρα.

Γράφει εδώ, στάτους ξηνά
λίγο μαλακισμένα,
κι αυτά ούτε τα σκέφτεται
γιατί τα 'χει κλεμένα.

Και μας το παίζει έξυπνος
ο κλέφτης της ατάκας.
Μα εγώ δεν τον παρεξηγώ
γιατ' είναι τάκα τάκας.

Δηλώνει ομορφόπαιδο
το λέει με καμάρι.
Και δεν κοιτά την μύτη του
που είναι σα δοκάρι.

Κι έχει κορμί λέει μπετόν
σφιχτό στήθος και μπούτι.
Μα αν τον δείτε με μαγιώ
μια πέτσα από γιαούρτι.

Και πάει και γυμναστήριο
αχ, θα μου έρθει ζάλη.
Τράβα ρε μπάρμπα στα ΚΑΠΙ
να παίξεις κάνα τάβλι.

Τον καμαρώνουν λέει παντού
όπου περνά τις στράτες,
''ξύπνα μαλάκα σου μηνώ
θα σου 'ρθουν οι τομάτες''.

Πιπίνια λέει τον ποθούν
θέλουν να τον αγγίξουν
''σταμάτα ρε τις παπαριές
ροχάλες θα σου ρίξουν''.

Να μου την πει μια αφορμή
συνέχεια γυρεύει,
μα είναι ολοφάνερο
το πόσο με ζηλεύει.

Κάνει τα πάντα να δειχτεί
και θέλει να μου μοιάσει,
πείτε του μη ζορίζετε
γιατί μπορεί να κλάσει.

Που όταν σε μένανε μιλά
γελάνε κι οι ντουλάπες,
όταν του ρίχνω σωρηδόν
στα λόγια του τις τάπες.

Στίχο λοιπόν τον έκανα
να πάρει λίγη αξία.
Θα σχολιάσει σίγουρα
μα θα 'ναι μαλακία.

Μα εγώ δεν τον κατηγορώ
δε δίνω σημασία,
άλλωστε πάντα σέβομαι
την τρίτη ηλικία.

Το όνομά σου δε θα πω
κατάλαβε ο καθένας.
Ο καραγκιόζης μέσα εδώ
είναι μονάχα ένας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...