Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Kαθρέπτη καθρεπτάκι μου

Kαθρέπτη καθρεπτάκι μου
εσύ που λάμπεις όλος,
πές μου πως είναι αλληνής
τούτος εδώ ο κώλος!



Πές μου πως η πατσοκοιλιά
αυτή η νερουλάτη,
πως είναι ένα όνειρο
και μια οφθαλμαπάτη!



Εγώ μπροστά σου έβλεπα
κάποτε μια κορμάρα
και τώρα βλέπω Πάγκαλο
μαζί με τον Τρομάρα.

Έβλεπα μάγουλα στητά
και φρέσκα σα ζουμπούλια
και τώρα βλέπω έναν κουβά
μαζί με τα χερούλια.

Σε ρώταγα και μου ΄λεγες
πως είμαι η πιο ωραία,
τώρα μου λες πιο όμορφο
τον κώλο του κουρέα.

Μην να ζηλεύεις κι εσύ
τα τόσα μου τα κάλλη
μίλα καθρέπτη, φώναξε
πως είναι κάποια άλλη.

Πές μου πως έχεις πυρετό
και δείχνεις άλλα ντ' άλλα
γιατί θα γίνεις παρελθόν
και θρύψαλα κουφάλα......

Καλησπέρα σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...