Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

'Hσουνα αχάριστος

Αφιερωμένο στα κορίτσια μου, που το ζήτησαν.

 Χαρίστε το απλόχερα όπου θέλετε. 

Για σας δουλεύει το ταλέντο Βάνα βρεεεεεεε......



Ήσουν για μένα κάποτε

κομμάτι απ' τη ζωή μου,
μα τελικά δεν άξιζες
μια τρίχα απ' το μουνί μου.

Τα πάντα σου τα χάριζα
μα εσύ ζητούσες κι άλλα.
Γιατί ήσουνα αχάριστος
και μεγαλοκουφάλα.

Σε φρόντιζα, μα τίποτα
δεν πήρα από σένα
και όλα αυτά που μου 'λεγες
τα έχω πια χεσμένα.

Τώρα που πίσω με ζητάς
αδιαφορώ τελείως,
και τ' όνομα σου ξέχασα,
σ'αποκαλώ ''γελοίος''.

Τα άσχημα παιχνίδια σου
εγώ πλέον δεν παίζω,
δεν είν' του χαρακτήρα μου
να γλύφω όπου χέζω.

Κράτα λοιπόν τους όρκους σου
αλλού να τους χαρίσεις,
και μία σαν τα μούτρα σου
να βρείς για να ''γαμήσεις''.

Και μην μου πείς πώς μ' αγαπάς
θα σου'ρθει βιτριόλι
και θα'μαι και περήφανη

που σ' ''έφαγα'' καριόλη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...