Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

----Ο ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΣ---


Ξύπνησα 5 το πρωί
πέρασε ο χτικιάρης,
και τάραξε όλο το ντουνιά,
ο πούστης σκουπιδιάρης.


Πετάγομαι απ' την κλίνη μου
και βγαίνω στο μπαλκόνι,
του κάνω παρατήρηση
κι ευθύς αυτός θυμώνει.



''Τί έγινε ρε μάστορα,
μας σκότισες τ' αρχίδια.
Τόσο πρωί σου κάβλωσε
να πάρεις τα σκουπίδια;''

''Άντε κυρά μου ξάπλωσε
μου είπε για να γιάνεις,
όποτε θέλω θα περνώ
κουμάντο θα μου κάνεις'';

''Εμένα ρε είπες κυρά,
μου ήρθε μία ζάλη,
τώρα κουφάλα σου'ρχετε
η γλάστρα στο κεφάλι.''

''Ξέρεις ρε εσύ ποιά είμαι εγώ
που στα σκουπίδια πλέεις;
Είμαι το μέγα είδωλο
και η θεά του φέις.''

Είσαι μου λέει για δέσιμο,
τον έπιασε αμόκ.
Θές επειγόντως το γιατρό
και δέκα ηλεκτροσόκ.

Τρελλή με είπε τώρα αυτός
δε δίνω σημασία
κρατάω το επίπεδο
γιατί είμαι κυρία....

Γειά σας και χαρά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...