Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

---ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ---

Στέλνω την καληνύχτα μου
κι ένα μήνυμά μου,
όπως αυτά που ξέρω εγώ
,που μου 'μαθε η μαμά μου.

Λέω λοιπόν σ' όλους εσάς
τους θαυμαστές της Βάνας....
''ξεσηκωθείτε Έλληνες
να γίνει της πουτάνας''.


Ροχάλες ρίξτε όταν βρεθούν
μπροστά σας οι προδότες,
εσείς είστε τα ''όργανα''
κι αυτοί απλά καπότες.


Δεν είναι μόνο ο Έλληνας
δείξτε για τα μπουζούκια.
Να παίρνει αξίζει αυτός χαρές
κι οι άλλοι τα τσιμπούκια.


Να πολεμά με την ψυχή 
και όχι με τα λόγια,
να κόβει κώλους χαλαρά
σε ψεύτες και λαμόγια.


Για να δοξάσεις τ' όνομα
αυτό που 'χεις τιμή σου,
πές σ' αυτούς που στο πατούν
''ρε σάλτα και γαμήσου''!


Έλληνα ήρθε η ώρα σου
να δείξεις πως βαριά,
είναι πολύ κι ασήκωτη
η πούτσα του τσολιά.........
Ευχαριστώ, καληνύχτα σας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...